Filteren
Trefwoord
162 resultaten
paperbackNederlands164 blz.9789082365269
4e druk
10-2-2023
Wat is lean, wat kun je ermee bereiken en waar komt het vandaan? Op deze vragen geeft Lean Basis een verdiepend antwoord. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789462365148
1e druk
27-1-2017
Vier jaar na het verschijnen van Lean denken en doen in de zorg. Acht verhalen uit de praktijk en twee jaar na Lean in de zorg. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789048616459
1e druk
6-1-2015
U krijgt in dit boek geen opsomming van procesmodellen en theorieën maar concrete tips en voorbeelden uit de praktijk. Meer
e-bookNederlands238 blz.9789052618111
1e druk
7-12-2010
Iedereen moet tegenwoordig unieke producten en diensten leveren, van de hoogste kwaliteit, tegen de laagste prijs, met gegarandeerde bezorging - dát zijn de markteisen, maar hoe speelt uw organisatie daarop in? Meer
paperbackNederlands292 blz.9789491764264
4e druk
21-7-2023
Praktisch Lean Management is een belangrijke informatie- en inspiratiebron voor (project) managers en consultants die in de praktijk met Lean te maken hebben of krijgen. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789052619026
1e druk
1-11-2011
andere uitgaves beschikbaar
Een High Performance Organisatie worden? Dit boek biedt een overzichtelijk kader op welke 8 High Performance-elementen men zich het daarvoor beste kan concentreren. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789401810951
1e druk
8-11-2023
andere uitgaves beschikbaar
Arno Schilders legt stapsgewijs uit hoe je dat doet met maximaal draagvlak. Een praktische gids vol voorbeelden hoe je bedrijfsprocessen optimaliseert en vastlegt op één A4, de samenhang ertussen duidelijk maakt en iedereen daar systematisch bij betrekt. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789000331901
14e druk
2-5-2013
andere uitgaves beschikbaar
'De zwakste schakel' is een belangrijk boek voor iedereen die dagelijks de uitdaging aangaat om innovatieve, nieuwe producten of diensten te leveren. Meer
paperbackNederlands267 blz.9789462200029
1e druk
23-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Operational Excellence gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van organisaties, die daardoor steeds weer in staat zijn de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Meer
e-bookNederlands306 blz.9789013113679
1e druk
26-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Volgens Bakker en Hardjono staan oude bedrijfskundige opvattingen de verbetering van organisatieprestaties in de weg. Horizontaal organiseren is hun devies. Meer
paperbackEngels300 blz.9780273770503
1e druk
14-11-2012
In deze handige gids leert u hoe u uw organisatie opzet volgens de principes van Lean. Meer
gebondenNederlands436 blz.9789462471054
4e druk
29-8-2018
In dit educatief naslagwerk zit een enorme hoeveelheid aan kennis en kunde op het gebied van Lean Six Sigma. Letterlijk praat je over honderden pagina’s aan tools, tips en toepassingen die je helpen om samen succesvol te verbeteren. Meer
e-bookNederlands420 blz.9789491743832
1e druk
20-8-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek verschaft inzicht in het managen van de processen die essentieel zijn voor elke moderne organisatie. De nieuwste kennis en theorie uit het vakgebied zijn gebundeld. Meer
paperbackNederlands100 blz.9789401806923
1e druk
24-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is, zoals de ondertitel aangeeft, in eerste instantie bedoeld voor bestuurders en managers. Maar het is eigenlijk onmisbaar voor iedereen die met digitale transformatie te maken heeft. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789013015485
1e druk
4-1-2012
Het begrip 'Shared Service Centers' heeft in korte tijd grote bekendheid gekregen. Met name de laatste jaren zijn 'Shared Service Centers' in Nederland als belangrijk middel tot kostenreductie, sterk in opkomst. Meer
paperbackNederlands521 blz.9789001738532
4e druk
6-5-2021
andere uitgaves beschikbaar
Middle Management biedt je de perfecte theoretische basis om als manager aan de slag te kunnen gaan. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789461265975
1e druk
6-2-2024
andere uitgaves beschikbaar
Laat je niet van de wijs brengen door hypes. Alles wat je nodig hebt voor een goede bedrijfsvoering is een heldere strategie en een werkwijze waarmee je mensen, processen en producten succesvol kunt aansturen. Meer
e-bookNederlands267 blz.9789462200364
1e druk
24-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
Operational Excellence gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van organisaties, die daardoor steeds weer in staat zijn de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Meer
ingenaaidEngels99 blz.9781783581795
1e druk
31-12-2014
This report is designed as a practical guide to helping law firms and individual lawyers to get to grips with process improvement and understand its core benefits and practical implications in a legal business environment. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789027445452
3-9-2008
andere uitgaves beschikbaar
'Noodzakelijk, maar niet voldoende' beschrijft de problemen van de zeepbelcultuur die door overspannen verwachtingen van de beurs ontstaan rond hightech bedrijven. Meer