Filteren
Trefwoord
49 resultaten
gebondenNederlands348 blz.9789013180060
1e druk
6-12-2024
Rechtsbescherming tegen bestuurlijke gegevensverwerkingen onderzoekt de verhouding tussen de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en het in de Algemene wet bestuursrecht (Awb) voorziene systeem van rechtsbescherming. Meer
paperbackNederlands90 blz.9789462127494
1e druk
30-11-2022
Jaarlijks brengt de Vereniging voor Onderwijsrecht een pre-advies uit over een onderwijsrechtelijk onderwerp dat centraal staat bij het symposium dat plaatsvindt aansluitend op de Algemene Ledenvergadering. Meer
paperbackNederlands252 blz.9789012410724
1e druk
1-7-2025
Een belangrijk deel van het leven van mensen vindt tegenwoordig plaats in het digitale domein. Individuen investeren tijd en geld in de digitale wereld en bouwen zo iets op dat ook voor nabestaanden waarde kan hebben. Meer
paperbackNederlands252 blz.9789493376212
3e druk
9-7-2024
De derde, herziene druk van Wegwijs in de Wmo 2015 maakt de lezer nog beter wegwijs in de regels die gelden vanaf het moment dat burgers zich bij de gemeente melden. Meer
paperbackNederlands46 blz.9789462908154
1e druk
22-5-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit essay probeert de auteur zich voor te stellen hoe de regelgeving en uitvoering er in 2035 uit zouden kunnen zien. Dat jaartal is willekeurig: 2035 kan ook best 2040 of 2045 zijn. Meer
paperbackNederlands9789033489587
18-10-2018
paperbackNederlands312 blz.9789043035682
2e druk
10-1-2018
Aan de hand van een duidelijk model verschaft dit boek de kennis die nodig is om een succesvolle end-to-endsupplychain-strategie te ontwikkelen en uit te voeren. Meer
paperbackNederlands944 blz.9789043042994
11e druk
1-5-2025
In 'Sterkteleer' worden de principes van de sterkteleer toegepast op situaties die aanvankelijk eenvoudig zijn en vervolgens steeds ingewikkelder worden. Meer
paperbackNederlands9789043032698
2e druk
Ethiek in de psychologie bereidt toekomstige psychologen voor op ethische dilemma's in de beroepspraktijk. Omdat elk moreel probleem uniek is, biedt dit boek een uitgebreide basis die de student in staat stelt correcte afwegingen te maken. Meer
74% KORTING
paperbackNederlands300 blz.9789043032810
3e druk
andere uitgaves beschikbaar
In deze derde editie van 'Informatiemanagement' kijken de auteurs vanuit een aantal invalshoeken/perspectieven naar de wereld van informatiemanagement. Meer
76% KORTING
paperbackNederlands425 blz.9789043033084
4e druk
62% KORTING
paperbackNederlands305 blz.9789043036528
14e druk
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer
59% KORTING
paperbackNederlands9789043036825
1e druk
1-4-2019
paperbackNederlands670 blz.9789043037013
5e druk
27-5-2022
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Meer
paperbackNederlands572 blz.9789043037204
14e druk
10-7-2020
'Gedrag in organisaties' biedt een complete maar compacte inleiding in de studie van gedrag van mensen in organisaties. Meer
paperbackNederlands353 blz.9789043040549
3e druk
31-1-2023
Management en Organisatie is het meest praktische handboek over het vakgebied organisatiekunde. De auteurs presenteren de theorie op een aantrekkelijke, actuele en begrijpelijke wijze. Meer
paperbackNederlands680 blz.9789043040648
15e druk
18-1-2024
De samenleving biedt een toegankelijke inleiding tot het bestuderen van samenlevingen en het samenleven, de veranderingen daarin en de sociologische theorieën die erover zijn geformuleerd. Meer
paperbackNederlands287 blz.9789043042178
4e druk
12-5-2025
Op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is, worden organisaties en mensen bij elkaar gebracht door recruiters. Meer
paperbackNederlands360 blz.9789043042437
5e druk
12-5-2025
andere uitgaves beschikbaar
Informatiemanagement introduceert de student in dit dynamische vakgebied, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing. Meer
e-bookNederlands450 blz.9789048555819
1e druk
19-8-2021
andere uitgaves beschikbaar
Ondernemingen in de marktsector van de economie moeten hun kosten goedmaken uit de opbrengst van de verkochte productie. Meer