
Lees verder
In een tijd waarin consumenten dagelijks gebombardeerd worden met informatie, zijn het niet de feiten die blijven hangen, maar de verhalen. Storytelling: Bouw een merk dat mensen willen doorvertellen is jouw gids naar een merk dat écht binnenkomt — in het hoofd én het hart van je doelgroep.
Aan de hand van inzichten uit de psychologie van storytelling en inspirerende voorbeelden van merken zoals Patagonia, Starbucks, Nike en Airbnb, ontdek je hoe je jouw merkverhaal tot leven brengt. Je leert hoe je de essentie van je merk helder krijgt, hoe je die vertaalt naar een sterke merkpersoonlijkheid en hoe je echte merkbeleving creëert die mensen raakt. Je ontdekt hoe je emoties doelgericht aanspreekt in je communicatie, hoe je storytelling slim inzet op al je kanalen, en hoe je klantverhalen en co-creatie gebruikt om je merk geloofwaardiger en krachtiger te maken.
Of je nu aan het begin van je ondernemersreis staat of al een gevestigde speler bent, dit boek geeft je de praktische tools en strategieën om van jouw merk een meeslepend verhaal te maken — eentje dat mensen niet alleen onthouden, maar ook enthousiast doorvertellen.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books