Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackNederlands318 blz.9789057125102
1e druk
11-9-2020
De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Meer
gebondenEngels368 blz.9781107088986
1e druk
4-8-2016
Rising and changing citizen expectations, dire fiscal constraints, unfulfilled political aspirations, high professional ambitions, and a growing number of stubborn societal problems have generated an increasing demand for innovation of public policies and services. Meer
paperbackEngels436 blz.9781118457238
1e druk
28-3-2014
This first edition of Strategic Innovation Management is an exciting new addition to the established bestselling texts Managing Innovation and Innovation and Entrepreneurship written by Joe Tidd and John Bessant. Meer
paperbackEngels304 blz.9781118740248
1e druk
24-4-2015
Ever wonder where big, breakthrough ideas come from? How do innovators manage to spot the opportunities for industry revolution that everyone else seems to miss? Meer
paperbackEngels182 blz.9781032703374
1e druk
9-7-2025
The world is at a critical juncture where our industrial and economic principles have to be reshaped. Meer
paperbackEngels432 blz.9781035315536
1e druk
3-3-2023
This insightful Handbook scrutinizes alternative concepts and approaches to the dominant economic or industrial theories of innovation. Meer
gebondenEngels180 blz.9781119226987
1e druk
26-8-2016
'FinTech Innovation' examines the rise of financial technology and its growing impact on the global banking industry. Meer
paperbackEngels416 blz.9781398607484
2e druk
3-11-2022
Explore the technological disruptions of the logistics and supply chain industry and get step-by-step guidance to adapting business plans and strategies. Meer
gebondenEngels306 blz.9781416532682
1e druk
In dit boek krijgt u eerst een shockerend portret van de erosie van het innovatief vermogen van de Verenigde Staten. Het land verliest snel terrein op dit gebied. Meer
gebondenEngels275 blz.9781118249741
1e druk
30-4-2012
Innovatie is zeer belangrijk voor bedrijven wereldwijd. Maar hoe stuurt u innovatie en groei wanneer het internationale landschap onvoorspelbaar en divers wordt? Meer
gebondenEngels241 blz.9781119240860
3-6-2016
Today, more than ever, companies need to innovate to survive. But successful innovation measured in dollars and cents is a very hard target to hit. Meer
paperbackEngels624 blz.9781119713302
7e druk
5-11-2020
The text provides an integrated, evidence-based methodology to innovation management that is supported by the latest academic research and the authors’ extensive experience in real-world management practice. Meer
paperbackEngels256 blz.9781118394175
1e druk
17-9-2013
Deze uitgave herziet de rol van communicatie bij het innovatieproces als een krachtig hulpmiddel voor individuen en teams. Meer
gebondenEngels224 blz.9781118620120
1e druk
24-9-2013
As many companies have lost confidence in the traditional ways of running a business, design thinking has entered the mix. Meer
paperbackEngels276 blz.9781118504246
1e druk
19-4-2013
This book explores these insights to diagnose patterns of innovation within industries, to identify innovation opportunities, and to evaluate how firms are performing against competitors. Meer
paperbackEngels542 blz.9781394219704
4e druk
10-4-2024
Teaches students to apply the key principles of innovation and entrepreneurship in a variety of business contexts Meer
paperbackEngels224 blz.9781576754955
2e druk
20-5-2008
gebondenEngels260 blz.9781578518210
1e druk
28-6-2010
'Winning through Innovation' maakt duidelijk waarom een focus op korte termijn succes vaak de kans vergroot op mislukkingen op de lange termijn. In tegenstelling tot veel andere boeken over innovatie, is dit boek het eerste dat voorziet in systematische, geïntegreerde instrumenten en stappen waarmee u direct aan de slag kunt voor het verkrijgen van praktische inzichten op gebied van evolutionaire en revolutionaire veranderingen in uw eigen organisatie. Meer