Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackEngels436 blz.9781118457238
1e druk
28-3-2014
This first edition of Strategic Innovation Management is an exciting new addition to the established bestselling texts Managing Innovation and Innovation and Entrepreneurship written by Joe Tidd and John Bessant. Meer
paperbackEngels432 blz.9781035315536
1e druk
3-3-2023
This insightful Handbook scrutinizes alternative concepts and approaches to the dominant economic or industrial theories of innovation. Meer
gebondenEngels512 blz.9780743222099
5e druk
19-1-2003
In this renowned book, Everett M. Rogers, professor and chair of the Department of Communication & Journalism at the University of New Mexico, explains how new ideas spread via communication channels over time. Meer
53% KORTING
gebondenEngels248 blz.9780804769518
1e druk
27-1-2010
This book studies the impact of cultural factors on the course of military innovations. Meer
paperbackEngels182 blz.9781032703374
1e druk
9-7-2025
The world is at a critical juncture where our industrial and economic principles have to be reshaped. Meer
paperbackEngels520 blz.9780750678957
2e druk
'Managing Innovation' (tweede editie) is gewijd aan een beter inzicht en management van alle oorzaken en gevolgen van verandering die technologische implicaties in en rond onze mondiale organisaties hebben. Meer
paperbackEngels134 blz.9780749454791
3e druk
'Leadership for Innovation' zal u helpen een innovatief bedrijfsklimaat te creëren dat de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten aanmoedigt. John Adair illustreert zijn verhaal met werkelijke ervaringen van Google, Honda en 3M. Meer
paperbackEngels232 blz.9780749474478
1e druk
3-12-2015
Unlock innovation potential in your business with this practical guide to leading a cultural change programme. Meer
ingenaaidEngels152 blz.9780750682367
1e druk
'The Organization and Architecture of Innovation' geeft uitleg over het gebruik van de combinatie van twee managementprincipes voor innovatie: organisatiestructuur en fysieke ruimte. Meer
gebondenEngels263 blz.9780525575689
1e druk
7-9-2020
It’s hard to avoid innovation these days. Nearly every product gets marketed as being disruptive, whether it’s genuinely a new invention or just a new toothbrush. Meer
paperbackEngels304 blz.9781118740248
1e druk
24-4-2015
Ever wonder where big, breakthrough ideas come from? How do innovators manage to spot the opportunities for industry revolution that everyone else seems to miss? Meer
gebondenEngels368 blz.9781119689683
1e druk
13-12-2020
The most comprehensive, global guide to business model design and innovation for academic and business audiences. Meer
paperbackEngels276 blz.9781118504246
1e druk
19-4-2013
This book explores these insights to diagnose patterns of innovation within industries, to identify innovation opportunities, and to evaluate how firms are performing against competitors. Meer
paperbackEngels192 blz.9781032213996
29-1-2024
This book examines the implications of disruptive technologies of the Fourth Industrial Revolution (4IR) on military innovation and the use of force. Meer
gebondenEngels180 blz.9781119226987
1e druk
26-8-2016
'FinTech Innovation' examines the rise of financial technology and its growing impact on the global banking industry. Meer
gebondenEngels275 blz.9781118249741
1e druk
30-4-2012
Innovatie is zeer belangrijk voor bedrijven wereldwijd. Maar hoe stuurt u innovatie en groei wanneer het internationale landschap onvoorspelbaar en divers wordt? Meer
gebondenEngels368 blz.9781107088986
1e druk
4-8-2016
Rising and changing citizen expectations, dire fiscal constraints, unfulfilled political aspirations, high professional ambitions, and a growing number of stubborn societal problems have generated an increasing demand for innovation of public policies and services. Meer
paperbackEngels368 blz.9781119076315
1e druk
6-10-2020
Every business leader, entrepreneur, innovator, and marketer wants to know where customers are headed. The problem? The received wisdom on how to find out is wrong. Meer