Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackNederlands318 blz.9789057125102
1e druk
11-9-2020
De stormachtige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie (AI) veranderen de wereld in rap tempo, en steeds meer menselijke taken worden net zo goed, of zelfs beter, door machines gedaan. Meer
paperbackEngels134 blz.9780749454791
3e druk
'Leadership for Innovation' zal u helpen een innovatief bedrijfsklimaat te creëren dat de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten aanmoedigt. John Adair illustreert zijn verhaal met werkelijke ervaringen van Google, Honda en 3M. Meer
paperbackEngels440 blz.9780195341003
1e druk
21-2-2008
This book examines the results of a major study of innovation in organizations, calling into question most of the explanations of the innovation process that have been proposed in the past. Meer
gebondenEngels336 blz.9780198701873
This book is the first sustained and focused inquiry into the organizational dimension of business model innovation. Meer
gebondenEngels288 blz.9780192848291
1e druk
5-9-2023
Rethinking Democratic Innovation takes a fresh look at diverging visions of improving democratic governance and asks whether these existing tensions could be made productive. Meer
e-bookEngels392 blz.9780203053515
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
This volume documents the growth of a new kind of interdisciplinary teamwork that is evolving among practitioners, researchers, teacher educators, and community partners. Meer
73,29
Dit product is uitverkocht
gebondenEngels272 blz.9780230343436
1e druk
21-11-2011
Deze uitgave presenteert een baanbrekend nieuw model voor een succesvolle verbetering van uw marketing, geschreven door twee toonaangevende experts in marketing en innovatie. Meer
gebondenEngels310 blz.9780470027516
1e druk
In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken. Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd. Meer
ingenaaidEngels592 blz.9780470510667
2e druk
Vernieuwing, design en creativiteit vallen onder de meest gebruikte termen in business tegenwoordig. Veel managers zijn het er mee eens dat innovatie en creativiteit essentieel zijn voor het zeker stellen van succes op de lange termijn, maar velen worstelen met het realiseren van innovativiteit en creativiteit in de praktijk. Meer
gebondenEngels292 blz.9780367701406
1e druk
30-6-2021
In 2019, ISO Technical Committee 279 released a new international standard on innovation management system called ISO 56002:2019. Meer
paperbackEngels304 blz.9780367693862
1e druk
9-1-2023
The most important theme of the discourse on sustainable development and sustainability challenges concerns the relationship between innovation and sustainability. Meer
gebondenEngels263 blz.9780525575689
1e druk
7-9-2020
It’s hard to avoid innovation these days. Nearly every product gets marketed as being disruptive, whether it’s genuinely a new invention or just a new toothbrush. Meer
paperbackEngels520 blz.9780750678957
2e druk
'Managing Innovation' (tweede editie) is gewijd aan een beter inzicht en management van alle oorzaken en gevolgen van verandering die technologische implicaties in en rond onze mondiale organisaties hebben. Meer
paperbackEngels232 blz.9780749474478
1e druk
3-12-2015
Unlock innovation potential in your business with this practical guide to leading a cultural change programme. Meer
gebondenEngels512 blz.9780743222099
5e druk
19-1-2003
In this renowned book, Everett M. Rogers, professor and chair of the Department of Communication & Journalism at the University of New Mexico, explains how new ideas spread via communication channels over time. Meer
53% KORTING
gebondenEngels304 blz.9780470576847
1e druk
'The Power of Social Innovation' biedt het inzicht en de gereedschappen die nodig zijn om gemeenschappen beter te laten functioneren. De auteur, Stephen Goldsmith laat zien hoe gewone burgers een grote verandering kunnen veroorzaken. Meer
ingenaaidEngels152 blz.9780750682367
1e druk
'The Organization and Architecture of Innovation' geeft uitleg over het gebruik van de combinatie van twee managementprincipes voor innovatie: organisatiestructuur en fysieke ruimte. Meer
paperbackEngels208 blz.9780262720472
1e druk
17-3-2006
Gebruikers, geholpen door verbeteringen aan computer- en communicatietechnologie, kunnen meer en meer zelf nieuwe producten en diensten ontwikkelen. Meer